Sunday, November 8, 2015

Keshilla kunder dhimbjes se shpines


Dhimbjet e shpines sot nuk jane vetem problem i njerezve te moshuar, por nga ato vuajne edhe njerezit ne te njezetat apo tridhjetat. Ekzistojne menyra per ta larguar dhimbjen, ose te pakten per ta lehtesuar ate.

Vendosni jasteket siç duhet
Pozita ne te cilen flini eshte shume e rendesishme. Nese flini ne shpine, atehere vendosni jastekun nen gjunje. Nese flini anash, jastekun vendosni ne mes te gjunjeve, ndersa kembet terhiqni drejt gjoksit. Nese flini ne bark, vendosni nje jastek me te vogel nen bark, per ta mbrojtur pjesen e poshtme te shtylles kurrizore, transmeton koha.net.

Kini kujdes gjate ushtrimit
Gjate ngritjes se peshave mbi koke, shtrengoni muskujt e vitheve. Kjo do ta detyroje trupin tuaj ne nje pozicion i cili automatikisht e stabilizon shpinen tuaj, duke reduktuar rrezikun nga lendimi ne pjesen e prapme te ulet.

Ndryshoni shpesh pozicionin e trupit
Ndryshimet e shpeshta te pozicionit te trupit e parandalojne perqendrimin e presionit ne pjese te caktuara te trupit. Megjithate, gjate ndryshimit te pozicionit, kujdesuni qe ta ruani harkun natyror te shpines.

Merrni vitamina D
Mungesa e vitamines D rrit rrezikun e zhvillimit te osteoporozes. Sipas sondazheve te fundit, rreth 80 per qind e njerezve qe vuajne nga dhimbjet e shpines kane edhe mungese te vitamines D. Ne diell kaloni te pakten 10 minuta çdo dite.

Rregullojeni ulesen ne makine
Mos e leshoni ulesen, sepse nese e lakoni qafen per ta pare me mire rrugen, ne kete rast beni presion ne pjesen e poshtme te qafes. Eshte e rendesishme ta rregulloni ulesen ne makine qe te keni shikueshmeri te plote dhe qe koka juaj te jete e mbeshtetur ne mbeshtetese.

Uluni ne topin mjekesor
Ulja ne topin mjekesor çdo dite per nje periudhe prej 15 deri 20 minutash do t’i forcoje muskujt tuaj te shtylles kurrizore dhe do t’i lehtesoje dhimbjet e shkaktuara per shkak te qendrimit te tepruar ne pozite te ulur.

Beni ushtrime barku

Ushtrimet e barkut mund t’i zvogelojne dhimbjet e shpines per 75 per qind. Kur muskujt e barkut jane te dobet, muskujt e vitheve dhe te pjeses se ulet te shpines duhet te punojne me shume per ta mbajtur nje shpine stabile.

2 comments:

  1. Unë jam shumë mirënjohës për Dr Dawn Acuna, që më ktheu burrin tim që më la për një grua tjetër, atë moment burri im më la mendova se humba gjithçka derisa një shoku im më dha Dr Dawn Acuna, kontaktin WhatsApp, i dërgova mesazh dhe i tha asaj dhimbjen që po kaloja, kështu që ajo më tha se gjithçka do të ishte mirë që nëse unë kam besim dhe besoj në të se magjia me siguri do të funksionojë për mua dhe burri im me siguri do të kthehet në shtëpi dhe ajo më tha se çfarë për të bërë, kështu që ato gjëra u kryen dhe 48 orë më vonë burri im u kthye në shtëpi duke u lutur për faljen time, jam shumë i lumtur dhe mirënjohës për Dr Dawn Acuna, nëse keni nevojë për ndihmën e saj kontaktoni atë, ajo është e saktë dhe e sinqertë,
    * Nëse doni magji për të ngjizur.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje
    * Nëse keni nevojë për magji për të marrë një punë të mirë. *Nëse dëshironi të ndaloni abortin. Dhe E.T.C. shkruani asaj në email { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete