Wednesday, November 4, 2015

Si t’i shpetoni nje sulmi ne zemer kur jeni vetem?


Sulmi ne zemer eshte nje kusht qe vjen pa njoftuar, keshtu qe shumica e njerezve duhet te perballen me te kur jane vetem dhe te luftojne me te pa asnje ndihme. 

Nese papritmas ndjeni se jeni duke u zbehur dhe se zemra juaj po rrahe ‘gabim’, atehere ju keni rreth 10 sekonda para se ta humbni vetedijen tuaj.

Por, njerezit ne te vertete nuk e dine se mund ta ndihmojne veten. Per ta arritur kete, gjeja me e rendesishme eshte qe te mos e humbni vetedijen – filloni te kolliteni, sa me fort qe te jete e mundur dhe mos beni panik.
Merrni fryme thelle çdo here para kollitjes. Kollituni gjate dhe sa me thelle, sikur jeni duke u perpjekur per te nxjerre diçka nga mushkerite tuaja.

Kollituni dhe merrni fryme çdo 2 sekonda, pa pushuar, derisa doktoret te arrijne apo derisa zemra t’i kthehet rrahjes normale. Kollitja eshte nje lloj ngjeshje dhe frymemarrja e lejon oksigjenin qe te futet ne mushkerite tuaja.

Kjo ndihmon rrjedhjen e gjakut dhe funksionimin normal te zemres. Ky lloj i presionit e ndihmon zemren tuaj qe te balancoje rrahjet. Kjo eshte menyra me e persosur per te evituar ndonje demtim te metejshem, te pakten derisa te vije mjeku.

Keshtu, shperndajeni kete njohuri me njerezit e tjere, pasi qe mund ta shpetoni jeten e dikujt. Kardiologet garantojne se kjo metode funksionon. 

A keni ndonje pyetje apo shqetesim per shendetin tuaj dhe doni ta dini pergjigjen? Na kontaktoni me mesazh ne Facebook tani!

2 comments:

  1. Unë jam shumë mirënjohës për Dr Dawn Acuna, që më ktheu burrin tim që më la për një grua tjetër, atë moment burri im më la mendova se humba gjithçka derisa një shoku im më dha Dr Dawn Acuna, kontaktin WhatsApp, i dërgova mesazh dhe i tha asaj dhimbjen që po kaloja, kështu që ajo më tha se gjithçka do të ishte mirë që nëse unë kam besim dhe besoj në të se magjia me siguri do të funksionojë për mua dhe burri im me siguri do të kthehet në shtëpi dhe ajo më tha se çfarë për të bërë, kështu që ato gjëra u kryen dhe 48 orë më vonë burri im u kthye në shtëpi duke u lutur për faljen time, jam shumë i lumtur dhe mirënjohës për Dr Dawn Acuna, nëse keni nevojë për ndihmën e saj kontaktoni atë, ajo është e saktë dhe e sinqertë,
    * Nëse doni magji për të ngjizur.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje
    * Nëse keni nevojë për magji për të marrë një punë të mirë. *Nëse dëshironi të ndaloni abortin. Dhe E.T.C. shkruani asaj në email { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete